divendres, 2 de març del 2012

VIDEOTUTORIAL: El qüestionari


  1. Com titularé el meu videotutorial? Aprendre a jugar a volei amb passos senzills.
  2. Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin? Sí: Els tocs, saques i bloquejos del volei.
  3. Què ensenyaré a fer? Com es pot entendre en el títol, ensenyaré a jugar a volei, mostaré com es fan els tocs, els saques...
  4. Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part? A la demostració, jo faré el joc, vull dir que ensenyaré fent-ho jo, i a l’explicació, agafaré una pilota i ensenyaré per on s’ha de tocar i com s’ha de fer.
  5. Quan ho enregistraré? Quan tingui una mica de temps, abans d’un entrenament de volei.
  6. És a l'exterior? Hi haurà molt soroll? L’explicació, si serà a l’extarior, concretament al pati de sobre el pavelló, m’anirà millor pels moviments, i no crec que hi hagi gaire soroll. I per la demostració, ho faré dins el pavelló, per tan serà a l’interior. Ho faré allà, perquè hi tindré la xarxa i serà millor la demostració.
  7. Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible? Utilitzar una bona càmera, una de vídeo perquè es vegi i senti millor.
  8. Quina càmera utilitzaré? Una de ma mare, de vídeo marca Sony.
  9. Em cal l'ajuda d'algú? De qui? Sí em caldrà ajuda d’almenys dues persones. Una per grabar i l’altre per ajudar-me a fer els tocs.
  10. Hi posaré música? Quina? D'on la treuré? Potser, i com que encara no sé segur quina posaré, tampoc he pensat en quina podria posar.
  11. Què posaré als crèdits? El meu nom amb logo, el nom de les meves ajudants i el què feien, la música (si en poso) i l’URL del meu bloc.
  12. És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial? Sí, és una bona idea, per si a la gent li interessa saber més sobre els teus treballs hi puguin accedir fàcilment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada