dijous, 20 d’octubre del 2011

Les intel·ligències múltiples

Fa uns dies, a classe vam estar parlant sobre les vuit diferents intel·ligències múltiples que existeixen. És un tema força interessant i et pot ajudar sobre la teva trajectòria professional, ja que t'adones que se't dóna millor fer una cosa que una altra.

A l'intentar relacionar el meu treball amb les diferents intel·ligències, es veu clarament que es tracta de la musical, ja que aquests, són un grup de música. Però també es podria relacionar amb la intel·ligència intra-personal, s'han de fer saber "estimar" per la gent, no poden ser males persones, ningú els escoltaria tot i que la seva música fos bona. Han de saber tractar al públic, a la gent en general. També la lingüística, ja que si no saben escriure bé, o sigui, no saben fer bones lletres, ja no serian els mateixos.

Jo, amb la intel·ligència que més em relaciono, (encara que no hi tingui a veure en el treball) és la naturalista. M'encanta anar a passejar per la muntanya, els animals i m'hi trobo més a gust que per a la ciutat. Anar pel camp, per mig d'un bosc, per la platja és molt tranquil·litzant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada